donatie

Hoofd Stuk

draag bij aan dit project

Hoofd Stuk is een intiem portret van Lieke Anna die worstelt met de onzichtbare impact van haar moeders hersenletsel en het effect op hun relatie en haar eigen identiteit als kunstenaar en als dochter.

Kunstenaar Lieke Anna verliest in 2020 haar moeder, terwijl die er nog wel is. Moeder krijgt een hersenbloeding terwijl Lieke naast haar op de bank zit. Hoofd Stuk is een intiem portret van Lieke die worstelt met de onzichtbare impact van haar moeders hersenletsel en het effect daarvan op hun relatie en haar eigen identiteit. Wie ben je nog, wanneer alles waarvan je dacht dat het zo zou blijven, op losse schroeven komt te staan?

Filmvertoning met nagesprek?
Hoofd Stuk is vanaf nu beschikbaar voor vertoning op locatie ter ondersteuning van de impactcampagne
om bewustzijn te creëren over de onzichtbare impact van hersenletsel op familie.

Ga voor meer informatie naar de website van Lieke Anna.

Stichting Social Film is betrokken bij Hoofd Stuk om o.a. de financiering mogelijk te maken van de productie en de impactcampagne. Hoofd Stuk is gerealiseerd met steun van o.a. het Cultuurfonds, de Socialrun, de Frits Lensveltstichting, Makersfonds Tilburg, Omroep Brabant, Cinezee, Kunstloc Brabant, Provincie Noord-Brabant en crowdfunding via Voordekunst. Donaties voor dit project zijn niet meer nodig.