donatie

word lid

Waarom Club van 100

Het is onze droom om in de toekomst volledig onafhankelijk van subsidies en fondsen te kunnen werken vanuit een structureel budget dat komt van donaties en sponsoring. Zo kunnen we altijd bezig zijn met onze missie. Want juist door met donaties en sponsoring te werken bouwen we ook een grote achterban op. Onze donateurs en sponsoren zijn ook direct onze ambassadeurs. Zo bereiken we samen een groot publiek om echt het verschil te maken!

De Club van 100 is onze ambassadeursclub van bedrijven en organisaties met een maatschappelijk hart. Met een structurele jaarlijkse bijdrage die we in overleg samen afspreken krijgt u een aantal toffe tegenprestaties en zorgt u samen met ons dat we écht impact kunnen maken in de samenleving.

Hoe werkt het?

• U verbindt zich voor een periode van minimaal drie jaar. Dat doen we met een overeenkomst.

• We bepalen samen een passend jaarlijks bedrag.

• Uw bijdrage zijn gewoon op te voeren als bedrijfskosten als het om sponsoring gaat.

Wat krijgt u hiervoor terug?

U wordt onderdeel van een netwerk van honderd bedrijven en organisaties die naast hun (commerciële) bedrijfsvoering ook willen investeren in de maatschappij. U mag hier trots op zijn en dit natuurlijk uitdragen naar uw eigen achterban. Dat doen wij ook!

• Een ‘tegel’ op onze website
    U krijgt op onze site een tegel met het logo van uw bedrijf of organisatie en een kort stukje tekst die u zelf mag invullen met een link naar uw website of socials.

• Jaarlijkse presentatie & netwerkmeeting
    We organiseren jaarlijks een presentatie & netwerkmeeting om te laten zien waar we aan werken. Verbinding en ontmoeting staan centraal. Zodat alle Club van 100 deelnemers elkaar leren kennen en mogelijk ook wat voor elkaar kunnen betekenen. We zorgen voor een avond vullend, inspirerend en goed verzorgd programma!

• 10% korting
    U ontvangt deze korting bij onze partner FilmMoment op betaalde filmopdrachten voor uw bedrijf of organisatie.

club van 100