donatie

Socialrun

draag bij aan dit project

Samen met Ethics Filmservice, FilmMoment en stichting Social Film doen we mee aan de Socialrun!

Wij hebben onwijs veel zin om deel te nemen aan de Socialrun op vrijdag 15 t/m zondag 17 september 2023!

Socialrun zet zich in voor mensen met psychische kwetsbaarheden. Dit doen ze onder andere door het organiseren van sportieve activiteiten met, door en voor mensen met psychische kwetsbaarheden. Het motto hierbij is “Meedoen is winnen”. Met het geld dat de stichting Socialrun ophaalt subsidiëren ze projecten van anderen die bijdragen aan hun missie om openheid te creëren rondom psychische kwetsbaarheden.

Voor ons om verschillende redenen een mooi evenement om aan mee te doen. Niet alleen omdat we achter de missie staan en het een mooie stichting is om geld voor op te halen. Ook is het voor ons een kans om zichtbaarheid te creëren!

DONEREN

Wil jij ons helpen? Met jouw donatie kunnen we onze deelname faciliteren en ervoor zorgen dat onze lopers en fietsers zo veilig en comfortabel mogelijk mee kunnen doen. Doneren kan via deze pagina.

Wat is de Socialrun precies?
De socialrun is een non-stop estafetteloop waarbij je als team 555km aflegt in 48 uur. Ieder team bestaat uit ongeveer 24 man, waaronder lopers, koks, fietsers en nog veel meer. De lopers rennen telkens stukjes van 2km, waarna er van loper wordt gewisseld. Elke 5 uur wisselen we van subteam en heeft het andere team rust. De loop begint op vrijdagmiddag en duurt tot zondag.

Sluit jij aan bij team Ethics Filmservice?
Denk jij ik wil ook meedoen? We hebben nog enkele plekken vrij in ons team! Vragen of interesse? Neem dan contact met ons op via communicatie@ethicsfilmservice.com